24.6.13

LEVEN - De derde verhuizing in 2 maanden...

Het is weer veel rustiger op de blog dan ik zou willen. Maar, deze week begin ik aan de derde verhuizing van de afgelopen tijd. Na de verhuizing van Nederland naar een tijdelijk huisje in Berlijn (2 weken), en toen naar een huisje voor 2 maanden in Berlijn, is het nu tijd om te verhuizen naar een permanente woning. Ik ben er helemaal gelukkig mee.





Zo'n verhuizing in Berlijn heeft nogal wat (administratieve) voeten in de aarde. Daarnaast hebben we eigenlijk haast geen eigen spullen hier, behalve wat kleding en boeken. Dus, de nodige tripjes naar woonwinkels staan op de planning voor komende dagen. Eigenwijs als ik ben, heb ik geen vrije dagen opgenomen voor mijn verhuizing. En dat blijkt achteraf misschien toch niet het meest verstandige te zijn geweest... Want de winkels hier zijn vaak niet veel later dan 18:00 of 19:00 gesloten. Ik zit op kantoor tot 18.30 minimaal... Hm... Geen top-verhuisplanner zullen we dus maar zeggen. Hopen dat de geel-blauwe wonderwinkel me uit de brand kan helpen...

Toch vertrouw ik er op dat alles goed gaat komen uiteindelijk. Maar dat betekend wel: eventjes geen internet straks, en minder tijd om te bloggen. But I'll be back, zodra er tijd is komen er weer wat Berlijn verhalen op de blog, en misschien ook wel een 'hoe overleef ik een verhuizing' guide ;)

Fijne week allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Zo leuk, hoop dat je het naar je zin hebt in deze geweldige stad! En succes met al je verhuis perikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man wat een gedoe, zo veel verhuizingen! succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We wachten op je! Fijn dat je een permanent plekje krijgt, heel veel succes met verhuizen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen!
    Veel plezier met inrichten.

    BeantwoordenVerwijderen