16.6.13

OVERVIEW - Dit was mijn week

Omdat deze week een hele leuke week was, waarin ik veel foto's maakte/op de foto werd gezet, heb ik besloten er een weekoverzichtje in te gooien. Want naast ongeveer 45 uur op kantoor te hebben doorgebracht, waren er ook andere dingen deze week!
Na 2 weken voorbereidingstijd was het zover, het bedrijfsfeest dat ik organiseerde met de andere leden van de 'geheime' feestcommissie. Het thema: Superhelden! Ik sta hier op de foto met masker en cupcake, geheel in stijl...
Snapshot van een van de tafels met eten


Het brood hier is niet echt geweldig. Dan maar havermout met vruchten en noten!

Avondeten aan een meer. Wat is dat heerlijk. Na het werk in de s-bahn springen en picknicken op een heuvel.

Dat deden we dus meerdere keren deze week - picknicken!

Snapshot van de stad.

Het festival voor homo's en lesbiennes ging van start. Daar moesten we even een kijkje nemen. Bovendien was het in de wijk waar wij gaan wonen - Schoneberg.

Een lesje ZUMBA om het publiek te vermaken. Super intensief!! De dames op het podium hielden het maar net vol.

Bijzondere mensen lopen hier vaak rond.

Presentatie van het festival - super leuk.
Zo, dat was in het kort mijn week! Ik had ook nog een ontmoeting met een Nederlands meisje en haar vriend die binnenkort naar Berlijn gaan verhuizen. Dat was gezellig, een leuke afsluiting van mijn werkweek. Leuk om zo wat meer mensen te leren kennen hier!

Vandaag staat een tripje naar de natuur op de planning. Op deze laatste vrije dag willen we toch graag even de 'ontspanning' opzoeken.  

Heb jij een leuke week gehad?

14 opmerkingen:

  1. beste thema ever! Berlijn bevalt dus nog steeds

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Vooral nu met lekker zomers weer en een goede sfeer op mijn werk :) Tsja, wel zo belangrijk als je er meer dan 40 u per week doorbrengt ;)

      Verwijderen
  2. Klinkt als een leuk feestje c:
    Superhelden als thema! Lekker
    cupcakes zie ik ook!
    Ik heb trouwens een winactie
    ter waarde an €50! Check it out!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je in Berlijn zit :D. & leuk thema voor feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik wil ook zooo graag richting Berlijn verhuizen. Werk houdt me nu nog tegen, die banden zou ik niet kunnen doorknippen nog, dus denk dat het nog wel even gaat duren maar de plannen hebben we zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lastig is dat! Ik had wel het geluk dat ik hier voor een baan heen kwam. Ben je wel aan het zoeken naar werk in Berlijn, of hou je dat nog allemaal even voor later?

      Verwijderen
  5. Berlijn ziet er echt geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Berlijn is zo leuk! Echt onwijs gaaf dat je daar bent.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat cool dat je in Berlijn woont / werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg, ziet er gaaf uit allemaal. Dat maskertje is supergrappig trouwens. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk thema! En herkenbare foto's :)
    Ik kan je voor het picknicken ook zeker Weissensee aanraden. Makkelijk te bereiken met het ov en je kunt er ook nog even snel een frisse duik nemen.

    BeantwoordenVerwijderen