31.7.13

FOTO'S - de afgelopen weken in Berlijn

Na bijna een jaar onafgebroken te hebben gewerkt is het nu zover - ik heb vakantie! Tijd om de blog weer bij te werken. En misschien zelfs wat vooruit te werken. De strategie voor het komende jaar vast te leggen. Over minder dan een maand is mijn 'oorspronkelijke doel', het leven van een vierentwintigjarige documenteren, namelijk afgelopen.

Maar voor het zover is: een kort foto-overzichtje van de afgelopen tijd.


We huurden een bootje aan de rand van de stad, zo'n roeibootje. Het was heerlijk, lekker vrij op het water. Mijn stuurkunsten moeten alleen nog wat worden bijgeschaafd...

  

Mijn ouders kwamen op bezoek! Een heel geslaagd weekend waarbij we ze in sneltreinvaart langs alle hoogtepunten hebben geloodst (waaronder de East Side Gallery), en er natuurlijk ook lekker gegeten moest worden. In dit geval aten we ergens rondom de Simon-Dach str. heerlijke Turkse gerechten. Hier onder zie je alleen nog maar het voorgerecht (!).




Zelf maakte ik de nodige wandelingen door de stad. Blijkbaar zorgt full-time werken er in een grote stad als deze voor, dat je na drie maanden nog steeds niet wegwijs bent. Een paar foto's van mijn bezoekje aan Prenzlauer Berg. 




 En toen was het tijd voor V.A.K.A.N.T.I.E! Op mijn werk was ik al een week aan het aftellen. Alle chaos werd me even teveel, en de vakantie kwam dan ook als geroepen. Niet naar een exotische locatie dit jaar, maar naar 'oud en vertrouwd'. Ik vind het heerlijk.





2 opmerkingen: