7.7.13

INSPIRATIE - Tumblr

Zo, ik ben voor een weekendje in Nederland! Ik kan niet uitdrukken hoe fijn het is om mijn familie weer te zien. Met name mijn kleine broertje en zusje, waarmee het wederzijds missen best groot was.

Nu kwam ik er net, op een fijne rustige zondagochtend, achter dat mijn zusje blijkbaar een fervent tumblr is. Na maanden van aandringen dat ze toch iets moet doen met haar stylist-ambities, is ze een blog begonnen. Hoe leuk is dat!

Omdat ik zelf, honestly, ook als dit niet mijn zusje was, deze blog erg leuk vind, deel ik 'm graag met jullie. Voor een gezonde dagelijkse dosis inspiratie (want ja, dagelijkse updates).








Volgen? Dat kan uiteraard via Tumblr: http://myweeklythoughts.tumblr.com/

Have a fun last day of the weekend! :-)

4 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie idd! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke plaatjes! PS Hoe is het in Berlijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Erg mooie layout! Complimenten voor je zusje :)

    BeantwoordenVerwijderen