12.7.13

OMG - Over hoe HARD de tijd kan vliegen

Vierentwintig lentes. Bijna een jaar geleden begon ik deze blog. Een JAAR ja. Over iets meer dan een maand is het al zover. De Grote Vraag. Waarover ik me nu al een paar dagen buig:

Hoe verder met mijn blog? 




Vierentwintig lentes begon ooit als een leuk probeersel. Het idee was om zelf een jaar lang over mijn leven te schrijven, en vervolgens het stokje over te dragen aan een andere 24 jarige. Maar, inmiddels ben ik gehecht aan deze blog. Ik heb het gevoel dat er nog zo veel te ontdekken is. Wil mijn blog nog niet opgeven.

Dus: wat zal ik doen?

Optie 1: Doorgaan met de blog en 'voor eeuwig' 24 blijven. Behalve in het stukje 'over mij' dan.
Optie 2: Toch doorgeven aan een 24 jarige die interesse heeft, en zelf vijfentwintiglentes beginnen.
Optie 3:  De domeinnaam proberen te veranderen in vijfentwintiglentes en gewoon door gaan op deze blog inclusief alle blogs over mijn 24e levensjaar.
Optie 4: Stoppen met bloggen.

Aan jou de vraag, als (trouwe) bezoeker van mijn blog: WHAT TO DO?


6 opmerkingen:

  1. Doorgaan zeg ik! Onder deze naam, onder je originele idee. Die 24 lentes heb je dan allang en breed gehaald, maar het originele idee waarom en hoe jij deze blog begonnen bent, mag toch gerust blijven bestaan? Pas je bio aan, neem daar de tijd om uit te leggen waarom het 24 lentes heet. Juist super leuk!

    Blijf lekker schrijven, niets fijner dan dat! Oh enne, alvast gefeliciteerd! :-) Binnenkort koffie en taart dan maar? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doorgaan! Gewoon onder deze naam. Je vind het nog steeds leuk, dus waarom niet zo houden? Je bent het begonnen op je 24ste, leuke link naar het begin van je blog toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon deze naam, zo herken ik jou ook, en toch leuk om terug te kijken, door de naam, naar je 24 lente's?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk doorgaan, onder deze naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon doorbloggen onder deze naam, blijft over weer een jaar toch leuk om te zien waar je vandaan komt? :)

    BeantwoordenVerwijderen