22.8.13

BLOG - Vijf populairste berichten van afgelopen jaar

Over minder dan een week is het zover: mijn verjaardag. Tegelijk met mij is ook deze blog jarig. De naam verliest een beetje van haar glorie (ik ben immers 25 jaar vanaf dat moment... een kwart eeuw!). Maar de blog blijft wel bestaan. Ik vind het de moeite waard om een paar posts te wijden aan het afgelopen jaar, want man, wat was het fijn. En spannend. En onverwacht. En leuk!

Allereerst presenteer ik je graag: de vijf meest gelezen posts van het afgelopen jaar.

Nummer 1

 De DIY tutorial voor een macrame-chain armband. Wow, lijk ik toch nog een beetje een DIY blogger... Komt voornamelijk omdat veel mensen via google op zoek zijn naar een tutorial over hoe macrame te knopen. Leuk hoor!




Nummer 2


 De uitleg over mijn fascinatie voor China, in de blog genaamd 'Testing Thursday: China'. Het land blijft een van mijn grootste fascinaties, en ik hoop er het komende jaar weer een bezoekje aan te brengen, voor hoe kort of lang dat ook mag zijn.

Nummer 3


Het verslag van de launchparty waar ik dit jaar voor werd uitgenodigd. Hippeschoenen.nl lanceerde, en ik mocht de leuke collectie komen bekijken. Dit vond ik zelf een leuke ervaring, blij dat de post ook aardig is gelezen.

Nummer 4


De overview post van de serie 'Turning Point Thursday'. Wat was dat leuk om te doen. Een van de projecten op mijn blog waar ik het meest tevreden mee ben. Bedankt nogmaals aan iedereen die mee heeft gewerkt!

Nummer 5

Een van de Turning Point Thursday verhalen staat ook in de top 5, die van Inge van De Bakparade. Een heel eerlijk verhaal, over het lastige van keuzes maken na je studie. Sprekend opgeschreven, en wat mij betreft ook een van de sterkste stukken in deze serie.


Zijn er voor jou nog posts die er uit springen, of onderwerpen waarover je het komende jaar graag meer zou willen lezen op mijn blog? Don't worry, ik heb mijn plannetjes grotendeels al weer klaarliggen. Jeej voor bloggen!

13 opmerkingen:

  1. Leuke top 5 van je blog! Super om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje en gefeliciteerd alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk lijstje! Die van China vond ik inderdaad heel leuk! Alvast gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Interessant om te zien, leuke launchparty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien. Nummer 1 is mijn favoriet ;-)

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n top 5. De eerste kende ik nog niet, dus die ga ik zo maar even snel lezen. Je schrijft leuk en ik ben super blij dat je doorgaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien wat je beste blogposts zijn geweest! Alvast gefeliciteerd met je 25e verjaardag en de verjaardag natuurlijk van je blog. Hopelijk blijf je nog vele lentes doorschrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Anne!
    Ja natuurlijk, hartstikke leuk dat je mee doet!
    Zal ik je gelijk op Instagram volgen :)? (wat is je Instagram?)
    Leuke blognaam, gewoon zo houden als je jarig bent geweest ;).
    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk, volg me maar! mijn instagram is @vierentwintiglentes :) Ik zoek jou ook wel even op.

      Verwijderen
  9. Leuke blog! And ofcourse alvast gefeliciteerd! Ik reageer niet vaak, maar lees je blogs wel bijna altijd!! Leuke schrijfstijl en leuke onderwerpen, dus hoop dat je nog lang door blijft bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, dankjewel! Leuk om te horen :) En ik ben zeker van plan om nog lang door te schrijven.

      Verwijderen
  10. Toffe blog, leuk om zo terug te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen