10.8.13

NIEUW - Instagram

Nu ik ook het moderne tijdperk ben binnengetreden en een heuse smartphone heb gekregen (ja, best erg verwend), was het hoog tijd om te gaan Instagrammen.



Alhoewel ik eerst niets begreep van de hype, is het me een beetje gaan duiden. Eigenlijk is dat voyeurisme best wel leuk. Plaatjes kijken uit andermans leven. Net iets meer delen uit je eigen leven dan alleen maar tekst. Dus vanaf heden ben ik ook te volgen via instagram:

#vierentwintiglentes
Wat zijn volgens jou must-follow instagram accounts? Waar kan ik jou vinden?

Fijn weekend!

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je nu op instagram te vinden bent. Mijn naam is karlijnmerle en voor mooie foto's volg ik annebritthansen. Verder is ikbenirisniet leuk en merelgroenemeisjes. Wie volg jij nu? Nog aanraders?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Instagram is zo leuk! Mijn nick: Sassie__

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Instagram is echt leuk, ben sinds kort er ook aan begonnen en gaat super goed met de volgers.
    Mij kun je vinden op: chicksaboutfashion

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je Instagram hebt! Ik heb zelf ook pas sinds kort een smartphone en moet binnenkort toch ook maar eens naar Instragram gaan kijken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik zag je al voorbijkomen :D En dat boek Ik ben, wil ik ook! Is die leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toch een leuk iets he :D @heimarlou is mijn favo person om te volgen en natthefatrat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik ga je volgen! Ik ben te vinden onder de naam: marcellamolenaar Ik volg veel mensen op Instagram, kwestie van eens doorklikken als iemand bij jou of iemand anders reageert en kijken of er mooie foto's geplaatst worden. Ook kan je zoeken op hastags om Instagrammers van jou interesse te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen