2.8.13

PINSPIRATION - Renewed Interest

Pinterest. Ik heb er nooit heel veel van begrepen. Behalve dan dat je er leuk plaatjes kunt kijken en verzamelen. Dat je er best veel tijd mee kan verliezen. En dat je ineens op allerlei leuke websites terecht kunt komen waar je eerder geen weet van had.

Nu ik werkend internet heb is de verslaving teruggekeerd en heb ik mijn inspiratie board eens goed volgeknald. Ik merk dat door full-time werken mijn eigen creativiteit eigenlijk wat op een laag pitje is komen te staan. Vandaar dat ik het mijn missie heb gemaakt daar deze vakantie wat aan te doen. Het pinterest inspiratieboard is daar een voorbeeld van. Er zijn nog meer kleine en grote projectjes waar ik aan werk, daarover later meer ;).

Omdat ik mijn tijd achter de computer wil reduceren (niet de tijd voor bloggen!) heb ik besloten mijn pinterest board voor inspiratie te on-digitaliseren. Dan nu, op naar de natuur, de leuke activiteiten, de 'real world'.




Fijne dag! :)

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Is inderdaad veel leuken dan op internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee zeg!! Ik zou ook wel zo'n mooie collage willen van mijn pinterest borden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk gedaan zo zeg!
    Hier nog een Pinterest Junkie!

    BeantwoordenVerwijderen