10.9.13

BLOG - Favoriete "nieuwkomers"

Geinspireerd door Blogpraat van gisteravond (op twitter, ik schreef er eerder een stukje over) deel ik graag vier door mij recent ontdekte favoriete blogs met je. Deze blogs zijn de moeite waard.


- Sabine Metz

 Hoe kende ik deze blog niet eerder? Grote inspiratie. Super mooie foto's. Anders dan anders. Nee echt, neem hier een kijkje.




- Bohemian Dreams

Blog van een dromenplukker. Over hoe dat werkt, met portretten van andere dromenplukkers. Debby heeft zelf een boel droomreizen op haar lijst staan, en is vastbesloten deze ook te gaan maken. Frisse en inspirerende blog.



- Marike van Woesik


Nog een dromenplukker. Een meisje met een bucketlist. Schrijft over het leven. Op dit moment bezig met een Bye Bye Buikje challenge, in samenwerking met echte workout-experts.

- Laughter and Lime

 De blog van Marijn uit Amsterdam, onderweg naar Londen. Over yoga, gezond eten, en licht filosofische stukjes over het leven. In het Engels geschreven, maar dan gewoon goed. 



Meer inspiratie nodig? In Blogpraat mochten alle deelnemers hun favorieten noemen. Download hier het verslag van de avond, lees het rustig door (oh en neem er de tijd voor, het was 1 van de drukste avonden ooit).

Wat is jouw favoriete blog op dit moment?

15 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien en te ontdekken, heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Ill go check it ouhout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt dol op de blog van Sabine! De foto's die zij maakt zijn allemaal zo ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de blog van Sabine erg tof. Ik probeer #blogpraat soms te volgen, maar het gaat behoorlijk snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde gister mee doen aan blogpraat, maar het ging weer onwijs snel. Heb je nog goeie tips gekregen? Leuke favoriete blogs heb je. Altijd leuk om te zien wat iemands favo's zijn, doe ik elke keer weer nieuwe inspiratie van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dit zijn echt stuk voor stuk super blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk. Die laatste kende ik nog niet, dus snel even een kijkje nemen! :D

    xx Farah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaahw, dankjewel voor de mooie complimenten!! De laatste twee ken ik nog niet, die ga ik ook eens even goed bekijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg bedankt!! De blog van Marike kende ik nog niet, de andere twee vind ik ook echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Weer een paar blogs om te lezen in de trein :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te lezen! En om op deze manier nieuwe blogs te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke blogs :) Sabine en Marieke kon ik al en lees ik ook regelmatig!
    Mijn favoriete blogger is ikbenirisniet.nl op het moment en altijd wel geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt handig dat je deze blogs even hebt meegedeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 ervan ken ik nog niet, snel even checken dus!

    BeantwoordenVerwijderen